Friday, April 4, 2008

PH: Glass

He isn't my husband! :P Just one of those scene we passed by while driving around.

And yes, that's what gonna happen to you if you pay much attention to that 'glass' :-)
More PH here!

47 Comments:

Blogger Katney said...

A different catch on glass. Well done.

April 5, 2008 at 8:11 AM  
Blogger Juli said...

Great capture! We've all been there, well...probablly never actually in a car like that. But I'm sure we've all had days we wish we hadn't paid "so much attention to the glass". The feet out the window make it! awesome. My first laugh today.

April 5, 2008 at 8:45 AM  
Blogger lynn said...

That is a different take on the theme!

Thanks for visiting my blog. Happy hunting.

April 5, 2008 at 8:48 AM  
Anonymous bingskee said...

that's funny..

April 5, 2008 at 9:16 AM  
Anonymous Robyn said...

Oh that looks so uncomfortable. You'd had to be mighty "tired" to take a rest like that. I guess we should all be happy that he isn't driving. :)

April 5, 2008 at 9:23 AM  
Blogger SabineM said...

I love it! How funny! Though uncomfortable!!! ;-))
I also have a photo hunt at Snap2days

April 5, 2008 at 9:47 AM  
Blogger TorAa said...

Priceless
love this form of humor

April 5, 2008 at 9:48 AM  
Blogger CherryPie said...

Crikey!!!

That is an unusual capture :-)

April 5, 2008 at 9:52 AM  
Blogger Janine said...

haha nice one...thanks for the visit..

April 5, 2008 at 9:54 AM  
Blogger K. alias Bear-Mom said...

very humoristic and nice :)

April 5, 2008 at 10:17 AM  
Blogger Alice Audrey said...

Yes, this does relate closely to mine. I think things turned out better for not-your-husband than they will for Jack, though.

April 5, 2008 at 10:36 AM  
Blogger Alice Audrey said...

Oops. Forgot this: http://aliceaudrey.wordpress.com/2008/04/05/no-jack-no/
It's a paing getting to me through blogger.

April 5, 2008 at 10:39 AM  
Anonymous claudie said...

Ha! Ha! Very humoristic! I wouldn't want to be in that position! Thanks for the visit!

April 5, 2008 at 10:46 AM  
Anonymous Frances said...

I love photo opps like that.
By the way the pic you saw was not my Photo Hunt - I put the wrong web addie in - my take on glass is at: http://thememesection.com
Thank for visiting and have a wonderous weekend.
Frances

April 5, 2008 at 10:58 AM  
Blogger Random Ramblings said...

He must be too sleepy.... =)

April 5, 2008 at 11:11 AM  
Blogger Yoshi said...

Hahaha, that's awesome, i love it!

Thanks for visiting!

April 5, 2008 at 11:25 AM  
Anonymous RoseAnn @ The Social Frog.com said...

Thst is such a great random thing to see! I would have taken pictures also,lol.

April 5, 2008 at 11:26 AM  
Blogger Karen said...

LOL!!! That was great!

April 5, 2008 at 11:30 AM  
Blogger CastoCreations said...

Oh my gosh. We were definitely on the same mindset. lol Great pic!

April 5, 2008 at 11:30 AM  
Blogger jenny said...

I bet he saw the bottom of the glass a few too many times! (Or amybe he is just a hard worker adnd has a long drive home. Why assume the worst?) Have a great weekend!

April 5, 2008 at 11:31 AM  
Blogger Cats~Goats~Quotes said...

That's one tired guy! At least he pulled over :)

~ Noah

April 5, 2008 at 11:39 AM  
Blogger Anita said...

Um... Looks to me like he passed out... wouldn't want to be him when he wakes up... hope the night before was worth it!
Great capture... :)

April 5, 2008 at 11:54 AM  
Blogger eastcoastlife said...

haha.... how could a person sleep in this position!? It's so uncomfortable!

April 5, 2008 at 12:54 PM  
Blogger Teena said...

Ha! Nice twist on today's theme!

Thanks for stopping by mine :)

April 5, 2008 at 12:55 PM  
Blogger Aiyah Nonya said...

Hahaha..
That is different. :)

April 5, 2008 at 1:28 PM  
Blogger Dragonstar said...

Fun!

April 5, 2008 at 1:29 PM  
Anonymous carlota said...

hahaha...that's cool! Thanks a lot.

http://wirelessbliss.blogspot.com/2008/04/photohunt-3-glass.html

April 5, 2008 at 1:42 PM  
Blogger WkSocMom said...

Hilarious, good find.

April 5, 2008 at 2:00 PM  
Anonymous ellen b said...

now that is funny! have a great weekend...

April 5, 2008 at 2:34 PM  
Blogger e-Mom said...

Lol, too funny. Great shot!

Come see me at Chrysalis sometime.

e-Mom

April 5, 2008 at 3:50 PM  
Blogger alisonwonderland said...

funny photo! happy photo hunting!

April 5, 2008 at 4:03 PM  
Blogger Sugarplum's Mom said...

LOL - Nice catch! He is gonna have one hell of a headache

April 5, 2008 at 4:17 PM  
Anonymous dawn said...

hahaha, that is a good one!

April 5, 2008 at 4:20 PM  
Anonymous girasoli said...

Very funny and a unique take on glass!

Regarding my photo of glass - nope no one lives there now, it is a historical site and the inside is open to the public (by taking a tour).

April 5, 2008 at 4:25 PM  
Anonymous Platinum said...

hahah! Okay... awesome "in the moment" pic!

April 5, 2008 at 4:55 PM  
Blogger TiOheM said...

I didn't get it at first. Nice shot and entry for this theme.

April 5, 2008 at 5:04 PM  
Anonymous dawn said...

A good take on the theme. Funny.

April 5, 2008 at 6:18 PM  
Blogger Becca said...

Thanks for the comment on my photo hunt. It was my first one to participate in and what fun it was! Your picture is just priceless!

April 5, 2008 at 8:02 PM  
Blogger Sandy C. said...

LOL! Great shot for today :)

April 5, 2008 at 9:50 PM  
Anonymous Tere said...

Rather a different but amusing entry. Must be too tired or is he drunk? :)

Happy hunting!

April 5, 2008 at 10:02 PM  
Anonymous julie said...

This is a fun entry! :D

Have a great weekend!

April 5, 2008 at 10:30 PM  
Blogger Princess of CJ said...

that's some kind of a glass. :)

Permanence in Change
The Life of a Tatapilla
I Am a Shoe-aholic

April 6, 2008 at 6:15 AM  
Blogger Kittilicious said...

Clever clever... love it! Poor tired dude.

April 6, 2008 at 6:30 AM  
Blogger Expat Traveler said...

lol - great find.. too funny.

April 6, 2008 at 8:56 AM  
Blogger Pastormac's Ann said...

Very candid catch. Too funny. Clever photo for the "glass" theme. Thanks for dropping by for a visit.

April 6, 2008 at 3:36 PM  
Anonymous mousey said...

wow! a unique idea.

have a great week!

April 7, 2008 at 9:00 AM  
Blogger Powell River Books said...

thanks for visiting my glassy lake picture. Your's is really a hoot. It shows you always need to have your camera ready. - Margy

April 8, 2008 at 7:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home